»Naši razkužilni in higienski izdelki se morajo uporabljati le za določene namene in v skladu z navodili. Prosimo vas, da si jih preberete.«
»Vodstvo se, skupaj z lastniki, zaveda, da so drugačni in inovativni izdelki edini pravi način za dvig prodaje ter doseganje pozitivnega rezultata.«
»Cilj podjetja ni prodati čim več izdelkov, obogateti in biti slavni, naš cilj je, da z Vestrejem spreminjamo svet in združimo ljudi.«
»Drugi izdelek je vertikalna vetrnica, ciljajo na ekološko reševanje energetskega problema.«
»Podjetja na najbolj prizadetih območjih nas opozarjajo, da predvsem potrebujejo delujočo prometno infrastrukturo, da lahko sploh dostopajo do svojih podjetij, dovažajo material in odvažajo izdelke.«
»Mi se moramo prilagoditi tako, da imamo dvojno zalogo. To sta zdaj za nas dva izdelka.«
»Upam, da se ne bo zgodilo, da bi slovenski kmetje izgubili trg, da ne bi imeli kam prodajati svojih izdelkov.«
»Kar se tiče dobrih praks, smo iz intervjujev ugotovili, da določena slovenska podjetja raziskujejo, kako uporabiti večje deleže reciklirane plastike v svojih plastičnih izdelkih, kako nadomeščati plastiko, kako nadomeščati plastične izdelke in embalažo, da jih bo dejansko mogoče reciklirati, ne samo hipotetično.«
»Ali ste prepričani, da želite biti partner v teh umorih? Onemogočite svoje izdelke, ki Rusiji pomagajo pobijati Ukrajince.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju